wachten...

Succes

→ Winkelwagen bijgewerkt

Info

→ Winkelwagen bijgewerkt

Succes

E-mail verzonden!

Fout

E-mail niet verzonden!

Fout

Artikel niet meer op voorraad!

Fout

Succes

Succes

Fout

Hoe werkt het?

Indien u een beroep wilt doen op de diensten van de Vrolijke Nood dan gaan wij als volgt te werk:

Kennismaking

Allereerst beginnen we met een kennismakingsgesprek met u en, indien u dit wenst, in het bijzijn van uw kinderen of familie. Dit gesprek vindt in de regel altijd bij u thuis plaats. Tijdens dat gesprek leggen wij uit wie wij zijn, zetten wij onze manier van werken uiteen en vertellen we over de organisatie. Maar wij willen ook heel graag weten wie u bent, wat u belangrijk vindt en wat uw wensen en behoeftes zijn. Dit is geheel kosteloos.

Individueel plan of op uurbasis?

Na dit gesprek verwerken wij de door u gegeven informatie en stellen wij een individueel plan voor u op. Hierin treft u een globale planning voor het aantal in te delen uren, behoeftevoorziening, wensen, een helder kostenoverzicht en eventuele overige relevante zaken. Indien u daarmee accoord gaat , gaan we het Vrolijke Noodje zoeken (misschien heeft u al kennisgemaakt) waarvan wij denken dat die goed bij u past. We maken dan weer een afspraak om de kandidaat met u te laten kennismaken om te kijken of het klikt en of we de juiste match hebben gevonden. Daags na de kennismaking nemen we telefonisch contact met u op om te evalueren en bij geschiktheid leggen we de vervolgafspraken vast.

Op uurbasis werken wij natuurlijk ook: wij verlenen onze service puur en alleen op basis van het aantal uren dat u wenst te hebben. Dit kan probleemloos in overleg met ons worden bepaald.

Communicatie

Daar hechten wij een groot belang aan. Zowel met u als met uw familie en kinderen. In de eerste weken wordt er door ons telefonisch met u contact opgenomen en horen we graag van u of alles naar wens gaat. Dit zal meerdere malen per jaar worden geëvalueerd. Daarnaast ontvangt u om de twee weken een gespecificeerde factuur waarin exact staat wanneer en op welke tijdstippen u van onze dienstverlening gebruik heeft gemaakt. Ook wordt er na elke activiteit een beknopt verslag gestuurd via sms, WhatsApp of via email omtrent de voortgang van die dag.

Vanzelfsprekend kunt u ons ook altijd bellen of mailen wanneer u vragen heeft of wanneer er iets moet gebeuren.

Wij zijn er per slot van rekening voor u!